Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
any dutch evoque-buyers ?
Cedric
 

Posts: 213
Joined: Jan 2012
Location: Belgium
Post: #51
RE: any dutch evoque-buyers ?

(15-02-2012 11:23am)Wired Wrote:  17"is een maat kleiner dan de kleinste standaard Evoque maat. Dat zal wel wiebelig aanvoelen op van de hoge wangen op de weg. In het terrein zal het misschien wel werken. Ik heb zelf geen ervaring met off-raoding.

In België staan er standaard 17" wielen op de Pure versie.
16-02-2012 11:49am
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Emiel
 

Posts: 19
Joined: Feb 2012
Location: Nederland
Post: #52
any dutch evoque-buyers ?

Vandaag proefrit gemaakt in m'n nieuwe Evoque. Hij is gisteren afgeleverd bij de dealer. Echt geweldig, surround camera's toch veel leuker dan gedacht en erg makkelijk bij parkeren.
Rijdt als 'n sportwagen, maar toch comfortabel. Uiterlijk volgende week zaterdag zijn alle extra opties erin gebouwd en kan ik hem ophalen.

Wired, ik hoop dat de levering ook bij jou voorspoedig gaat en je er volgende week ook van kan gaan genieten!

Arrived 24th Feb 2012
SD4 - 5 door Prestige, Fuji white, Vibe theme, Privacy glass (dealer fitted), Panoramic roof, Prestige Tech Pack, Cold Climate Pack,
Surround Cams, Dual Screen, Keyless Entry, Dimming Rear view mirror, xenon headlamps, 19" Wheels/style 4 + Spare wheel.
(This post was last modified: 18-02-2012 03:26pm by Emiel.)
18-02-2012 03:23pm
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
jos
 

Posts: 224
Joined: Jun 2011
Location: netherlands
Post: #53
RE: any dutch evoque-buyers ?

standaard heb je op de basis coupe OOK de 17"velgen
dus dat moet geen probleem zijn.....
donderdag worden ze gemonteerd

vrijdag is het dak gewrapt met een geborsteld rvs folie > zéér mooi !
nu de beide spiegels nog
en de verlaging en verbreders volgende week
dit zou de wegligging enorm moeten verbeteren.....

ORDER16-09/2011>DEL; 27-01/2012

eD4-PURE fuji /black int./coup
pano-roof/techPACK > done !;painted wheels
3cm lowering/2cm spacers ; ROOFwrap
already > 52.000 km drive ; average;1lit/14km
ré-painted bumperparts and mirrors

4 y.TT mk1
2 y.MINIc-S
4 y.TT mk2
1 yr mini CM;
so i fit exactly in de evoque-profile...
2015 > TTmk3......?
19-02-2012 12:16pm
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Emiel
 

Posts: 19
Joined: Feb 2012
Location: Nederland
Post: #54
any dutch evoque-buyers ?

Ben erg benieuwd naar het dak Jos. En de andere wijzigingen die je laat aanbrengen zullen het ongetwijfeld een unieke wagen maken.
Wanneer je een foto hebt kan je die dan plaatsen?

Arrived 24th Feb 2012
SD4 - 5 door Prestige, Fuji white, Vibe theme, Privacy glass (dealer fitted), Panoramic roof, Prestige Tech Pack, Cold Climate Pack,
Surround Cams, Dual Screen, Keyless Entry, Dimming Rear view mirror, xenon headlamps, 19" Wheels/style 4 + Spare wheel.
20-02-2012 11:47pm
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
jos
 

Posts: 224
Joined: Jun 2011
Location: netherlands
Post: #55
RE: any dutch evoque-buyers ?

woe
gaat de auto naar de dealer in denbosch
"the adventure", zij leggen de veren en de spacers erop

morgen de gespoten velgen met de ruwe banden halen
ik hoop eind van de week fotos te hebben
alleen het uploaden lukt me nooit goed (@#digibeet)

ORDER16-09/2011>DEL; 27-01/2012

eD4-PURE fuji /black int./coup
pano-roof/techPACK > done !;painted wheels
3cm lowering/2cm spacers ; ROOFwrap
already > 52.000 km drive ; average;1lit/14km
ré-painted bumperparts and mirrors

4 y.TT mk1
2 y.MINIc-S
4 y.TT mk2
1 yr mini CM;
so i fit exactly in de evoque-profile...
2015 > TTmk3......?
26-02-2012 04:39pm
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Emiel
 

Posts: 19
Joined: Feb 2012
Location: Nederland
Post: #56
any dutch evoque-buyers ?

Ik kijk uit naar je foto's Jos.
Afgelopen vrijdag heb ik m'n auto opgehaald en heb er in het weekend super mee gereden. Moet wel wennen aan al die aandacht van de mensen die je passeert of waardoor je ingehaald wordt.
Maar wat 'n heerlijke wagen!

Arrived 24th Feb 2012
SD4 - 5 door Prestige, Fuji white, Vibe theme, Privacy glass (dealer fitted), Panoramic roof, Prestige Tech Pack, Cold Climate Pack,
Surround Cams, Dual Screen, Keyless Entry, Dimming Rear view mirror, xenon headlamps, 19" Wheels/style 4 + Spare wheel.
26-02-2012 07:53pm
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Wired
 

Posts: 149
Joined: Nov 2011
Location: Spain
Post: #57
RE: any dutch evoque-buyers ?

Eindelijk ga ik hem dan morgen om 11:00 krijgen. Vreselijk gedoe met de Spaanse authoriteiten die ik je zal besparen.

Echter door ziekte gevallen in de familie wordt ik nu gedwongen om gelijk in de splinter nieuwe Evoque naar Nederland te rijden. Ik weet nog niet of dat slim is maar we gaan het proberen.
Als alles gaat als geplanned kan je dus vanaf Donderdag een Baltic Blue Evoque met spaanse kentekens in NL zien rijden.
Wel even zwaaien dan Laughing

SD4 Automatic Prestige BALTIC BLUE - 5 DOOR - 19" wheels - Xeons - Tech pack - winter pack - Pano roof
14-03-2012 12:48am
Find all posts by this user Quote this message in a reply
mth75
 

Posts: 2
Joined: Dec 2011
Location: Netherlands
Post: #58
any dutch evoque-buyers ?

Ik heb 23 dec 2011 een 5 deurs prestige Si4 besteld, productiedatum is nu 16 maart, levering volgens Cito 1ste of 2de week april. Ik begin nu wel er na uit te kijken!
14-03-2012 02:23pm
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Wired
 

Posts: 149
Joined: Nov 2011
Location: Spain
Post: #59
RE: any dutch evoque-buyers ?

Vandaag aangekomen in NL. Ben bijna in een keer door gereden omdat ik geen hotel kon vinden in de buurt van Bordoux. Ben er bij 13 langs geweest en allemaal vol. Heb daarom 2 uur in de auto geslapen en verder regelamtig gestopt

Her de cijfers: Madrid - Haalrlem 1778 km
Gemiddekde snelheid 89 kmh (dat is incluesief de langzame km af fabriek)
Verbruik 8.6/100 km gem

Bevindingen:
De auto heeft bijna een metamorfose ondergaan. Ook deze automaat diesel had last van laat reageren op het gas van uit stilstand. Ook was de acceleratie nog al alles in 1 keer.

Nu reageert de auto vrijwel direct en is veel beter te doseren terwijl ik het gevoel heb dat hij sneller optrekt. Met andere woorden, hij is lekker los.

Helemaal geen problemen gehad. Zelfs de dealer was zenuwachtig toen zij hoorde dat ik meteen bijna 2000km ging rijden. Heef me2x gebeld onder weg Tongue Out

Foto's volgen nog

SD4 Automatic Prestige BALTIC BLUE - 5 DOOR - 19" wheels - Xeons - Tech pack - winter pack - Pano roof
15-03-2012 09:26pm
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Emiel
 

Posts: 19
Joined: Feb 2012
Location: Nederland
Post: #60
RE: any dutch evoque-buyers ?

(15-03-2012 09:26pm)Wired Wrote:  Vandaag aangekomen in NL. Ben bijna in een keer door gereden omdat ik geen hotel kon vinden in de buurt van Bordoux. Ben er bij 13 langs geweest en allemaal vol. Heb daarom 2 uur in de auto geslapen en verder regelamtig gestopt

Hallo Wired,

Goed te horen/lezen dat de reis voorspoedig is verlopen, wel super om hem zo te leren kennen. Vervelend natuurlijk dat je voor minder prettige omstandigheden naar Nederland toe moest komen.
Je dealer is wel top hoor, dat hij zo met je meevoelt.

Mocht je nog in Nederland zijn en een witte Evoque met op de kofferbak iTZiT (in Rangerover letters) zien staan, dan zit ik erin en mag je zeker even knipperen!

Inmiddels heb ik er ook alweer ruim 2500 km in gereden. We zijn er enorm blij mee en blijven nog steeds nieuwe leuke dingen ontdekken (zoals het dimmen van de dagverlichting wanneer je afslaat en dat de spraakbesturing niet zo traag gaat als je de dingen achter elkaar uitspreekt bv... telefoon, kies contact...)

Sterkte met je familie en op de terugweg wel wat rust nemen, des te meer geniet je van de nieuwe aanwinst.

Arrived 24th Feb 2012
SD4 - 5 door Prestige, Fuji white, Vibe theme, Privacy glass (dealer fitted), Panoramic roof, Prestige Tech Pack, Cold Climate Pack,
Surround Cams, Dual Screen, Keyless Entry, Dimming Rear view mirror, xenon headlamps, 19" Wheels/style 4 + Spare wheel.
22-03-2012 04:13pm
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
babyRR is an independent web site and not affiliated with Land Rover