(10-02-2012 11:24am)Wired Wrote: Ja niet wachten is wel fijn. Ik krijg de mijne nu eindelijk nadat ze er een "Priority Sale" van hadden gemaakt. Voordeel is wel dat ik krijg wat ik wil qua kleur/intereur/opties, hoewel met een verkoop prijs van 80k die van jou waarschijnlijk alle opties uit de catalogus heeft.
Ik denk ook dat er weinig mee mis zal zijn en idd je hebt gewoon de volle garantie. Het enige is dat het een pre- of early productie model kan zijn. Ik weet dat ze iets vervangen hebben aan het glazen dak ivm scheuren, maar dat zal wel gedekt zijn in de garantie.
Veel plezier ermee. Het is nu ideaal weer in NL hoor ik voor een 4x4 
Wat goed dat ze er een Priority Sale van hebben kunnen maken. Dan zal hij eerdaags bij je voor de deur staan neem ik aan. En super dat hij dan helemaal volgens je eigen wensen is samengesteld. Dat is dan weer het grote voordeel van geduld hebben...
Qua opties heb ik i.d.d. niet te klagen er zitten zelfs dingen op die ik niet echt nodig vond, zoals het dual screen. Heb er wel nog e.e.a. aan opties bij kunnen doen, waaronder een dimmende spiegel, die heb ik in mijn huidige wagen (Jeep Grand Cherokee) ook en dat is erg prettig wanneer je 's avonds op de snelweg zit.
De kleur is wat ik wilde. Het enige wat ik iets minder vind is dat er niet de velgen opzitten die ik graag had willen hebben (de 20"-styling 6). De nieuwprijs van deze velgen met banden is maar liefst € 3500,--. Dus eerst maar even deze banden oprijden en dan eventueel de keuze maken om de 20" aan te schaffen en om de 19" voor winterbanden te gaan gebruiken.
Het mag dan wel goed 4x4 weer zijn hier, het lijkt me qua temperatuur toch wat aangenamer waar jij zit. En daar zijn ook voldoende offroad mogelijkheden dacht ik zo.
Groet uit het koude NL.
(08-02-2012 08:46pm)junior Wrote: Veel plezier met je nieuwe aankoop! En inderdaad, 6 maanden wachten is lang. Hopelijk kan ik begin maart mijn wagen in ontvangst nemen.
Begin maart, dat duurt niet al te lang meer. Ook alvast veel plezier toegewenst.