Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
any dutch evoque-buyers ?
Edman
 

Posts: 24
Joined: Jun 2012
Location: Holland
Post: #111
RE: any dutch evoque-buyers ?

Ik heb geen automaat genomen omdat de auto dan van een "c" (licht groen) naar een "e" label gaat en dat vind ik moeilijk recht praten Wink

Gisteren belde de dealer weer.. hij had met heel veel moeite nog een SD Prestige gevonden bij een collega dealer en deze komt nu 1e week oktober. Wacht nog op de bevestiging maar als dit weer niet door gaat annuleer ik de order.
Hij zei dat hij nog wel met "mijn" Pure in zijn maag zat omdat niemand een SD handgeschakeld wil.. (raar maar ja) ik zei gebruik hem dan als demo auto want toen ik mijn evoque bestelde heb ik alleen in een ed4 kunnen test rijden omdat alles verkocht was..
(heb dus een SD4 besteld maar nog nooit in een Evoque 4wd gereden!)

Hele probleem is ontstaan omdat mijn auto 3 weken eerder geleverd zou worden als afgesproken en daarom was de wijziging die normaal gesproken 1 maand voor productie nog doorgegeven kan worden opeens 3 weken te laat.
Ik heb mij netjes aan de termijn gehouden en kan er ook niets aan doen dat RR alles naar voren haalt. Toen ik hem bestelde zeiden ze dat ik alles nog kon wijzigen..
Komt hopelijk goed dus..
27-07-2012 12:45pm
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Edman
 

Posts: 24
Joined: Jun 2012
Location: Holland
Post: #112
RE: any dutch evoque-buyers ?

Eindelijk bevestiging vd fabriek. Prestige komt 3 oktober!

Heb de 19" Style 5 velgen maar ik moet nog een set winterbanden hebben. Twijfel om nog een set 19" winter te nemen of 20" zomer en 19" winter.
Iemand ervaring met 20"? Merk je dit verschil erg? (ik heb geen adaptive dynamics)
30-07-2012 10:48pm
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kimv
 

Posts: 340
Joined: Jan 2012
Location: France
Post: #113
any dutch evoque-buyers ?

(30-07-2012 10:48pm)Edman Wrote:  Eindelijk bevestiging vd fabriek. Prestige komt 3 oktober!

Heb de 19" Style 5 velgen maar ik moet nog een set winterbanden hebben. Twijfel om nog een set 19" winter te nemen of 20" zomer en 19" winter.
Iemand ervaring met 20"? Merk je dit verschil erg? (ik heb geen adaptive dynamics)

Ik heb de 20" met AD en daar ben ik heel tevreden mee. Ik hou ervan als de wagen aanvoelt alsof op rails. Als je wat meer comfort wil, zijn de 19" waarschijnlijk iets "beter", alsof je in een pudding rijdt... Zelf verkies ik dus de 20" maar dat is een zeer persoonlijke keuze. Blijkbaar, volgens sommige reviews, geven 20" + AD het meeste rijplezier.

Weet wel dat de banden voor de 20" een stuk duurder zijn en dat er minder keuze is, vooral in winterbanden.

Dynamic SD4 Auto 5dr, Tech Pack, Santorini Black, Verve Interior with Ebony headlining, Panoramic Roof, Privacy Glass, Solar Attenuating Glass, Style 7 Alloys, Adaptive Dynamics.
(This post was last modified: 03-08-2012 04:04pm by Kimv.)
03-08-2012 04:03pm
Find all posts by this user Quote this message in a reply
jos
 

Posts: 224
Joined: Jun 2011
Location: netherlands
Post: #114
RE: any dutch evoque-buyers ?

ik heb 17"freelander2 velgen (matzwart gespoten) met winterbanden (zeer betaalbaar!) met
een zeker goede grip en comfort(hoge bandkant) , en doordat alles zwart is(banden en velgen) klopt het esthetisch ook nog..... > idee?

ORDER16-09/2011>DEL; 27-01/2012

eD4-PURE fuji /black int./coup
pano-roof/techPACK > done !;painted wheels
3cm lowering/2cm spacers ; ROOFwrap
already > 52.000 km drive ; average;1lit/14km
ré-painted bumperparts and mirrors

4 y.TT mk1
2 y.MINIc-S
4 y.TT mk2
1 yr mini CM;
so i fit exactly in de evoque-profile...
2015 > TTmk3......?
04-08-2012 01:42pm
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Edman
 

Posts: 24
Joined: Jun 2012
Location: Holland
Post: #115
RE: any dutch evoque-buyers ?

ik zet vd winter wel eerst winterbanden op de 19" style 5 rr velgen en dan beslis ik in het voorjaar wel of ik 19" of 20" velgen neem. (als ik 20" neem ruil ik de 19" zomerbanden wel in)
Thanks vd imput.
Nog 2!! maanden maar gelukkig rijdt mijn Saab nog top.
06-08-2012 08:23pm
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Rudyanne
 

Posts: 5
Joined: Mar 2012
Location: Belgium
Post: #116
RE: any dutch evoque-buyers ?

+1 Very Happy
(08-06-2012 11:40am)Edman Wrote:  Klopt maar op de Dynamic zaten veel dingen die ik niet wou hebben (electrische stoelen, etc) maar vooral veel niet dat ik wel wil hebben (pano roof, zwart dak, zwarte hemel, cam, donkere ramen, etcetcetc) Als ik al die opties EN en Dynamic had genomen was ik over de 70k gegaan..


Heb een Evoque-Orkney Grey besteld in maart en deze zou pas 31 sept gemaakt worden. Dus levering na 15 okt. Zijn er nog mensen die zo lang moesten wachten?

RudyVery Happy
(This post was last modified: 22-08-2012 08:42am by Rudyanne.)
22-08-2012 08:39am
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Bjorntje_be
 

Posts: 70
Joined: Nov 2011
Location: Waasmunster Belgium
Post: #117
RE: any dutch evoque-buyers ?

(22-08-2012 08:39am)Rudyanne Wrote:  Heb een Evoque-Orkney Grey besteld in maart en deze zou pas 31 sept gemaakt worden. Dus levering na 15 okt. Zijn er nog mensen die zo lang moesten wachten?

ik heb besteld in February, en heb via de hoofdzetel een verwachte levering van eind september gekregen. Ik heb dus ook heel lang gewacht, en van de dealer heb ik nog steeds geen leverdatum gekregen...

ED4 5dr Pure Fuji white with tech pack/fog lights/privacy glass/tow bar ; order 24/02 / expected summer 2012 / delivered 18 sept 2012
23-08-2012 04:06pm
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Edman
 

Posts: 24
Joined: Jun 2012
Location: Holland
Post: #118
RE: any dutch evoque-buyers ?

Stickers:
Eindelijk mijn Evoque binnen en nog mooier en sneller dan verwacht.
(Kimman Haarlem heeft alles goed geregeld)
Er is maar 1 ding dat stoort.
We hebben een zwarte hemel en dan hebben ze van die leilijke wit/gele "stickers" op de zwarte zonnekleppen geplakt! Heeft iemand ervaring met het verwijderen vd "stickers"?

ps:
Heb ze eerst netjes afgeplakt langs de randen en toen met de dikste Eding black marker zwart gemaakt. Stukken beter..
(This post was last modified: 21-11-2012 08:27am by Edman.)
30-09-2012 08:50am
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Edman
 

Posts: 24
Joined: Jun 2012
Location: Holland
Post: #119
RE: any dutch evoque-buyers ?

Toevallig iemand met een Prestige zonder navigatie of tv of schermen achterin die wel video op scherm voorin kan kijken via dvd of USB?
04-10-2012 08:39pm
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Cedric
 

Posts: 213
Joined: Jan 2012
Location: Belgium
Post: #120
RE: any dutch evoque-buyers ?

Stilletjes hier. Die stickers zijn inderdaad een beetje vervelend. Mij storen ze iets minder omdat mijn zetel vrij hoog staat. Health en safety noemen ze dat, maar ze zijn niet echt nuttig. Ik ga ze ook niet dagelijks lezen, wel integendeel. Ik heb me al zitten afvragen of ik er geen speaker stof of iets dergelijks zou kunnen over kleven.
13-12-2012 07:45pm
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
babyRR is an independent web site and not affiliated with Land Rover